Kariéra 

Máme rádi lidi
a umíme je ocenit

Chceš pracovat s šikovnými lidmi, které práce baví? Ve firmě, která je lidská a daří se jí? Podívej se, jací jsme, pro koho a jak to děláme. A jestli ti náš přístup sedí, budeme rádi, když nám svým nadáním pomůžeš stát se jedničkou na českém trhu!

Máme rádi lidi a umíme je ocenit
Mojmír Urbánek

Lidem se u nás daří

„Jestli v SABu něco umíme dobře, tak je to podporovat růst svých lidí. A přesně takhle chci SAB servis dál stavět. Na našich lidech. Protože firmu nejlépe znají a já znám je. Na lidech, kteří mají stejné hodnoty, jako celý SAB servis.“

Mojmír Urbánek
zakladatel a majitel SAB servis

Lenka Peterková

Lenka Peterková je naše provozní ředitelka

Do firmy nastoupila po mateřské dovolené, nechtěla se vracet do hotelnictví, kde původně pracovala. Začínala jako řadová pracovnice oddělení evidence partnerů, poté se přesunula do provizního oddělení, kde se vypracovala na ředitelku. Po dvou letech strávených na této pozici se stala provozní ředitelkou a vede celý backoffice naší firmy.

Eliška Houzarová

Člověkem na svém místě je Eliška Houzarová

Ráda komunikuje a pečuje o lidi, proto u nás září v oddělení podpory. Odpovídá poradcům na chatu nebo radí méně zkušeným kolegům, protože dobře zná lidi a procesy ve firmě. Eliška zastává pozici specialisty, která ji baví a užívá si kolektiv, jehož je součástí.

Jenda Šimek

Hlásnou troubou firmy je Jenda Šimek

Do firmy sice přišel před více než šesti lety na pozici investičního specialisty, ale dnes je ředitelem PR a komunikace. I když původně budoval investiční sekci firmy, vyjednával s producenty a školil poradce, postupně si přibral i komunikaci dovnitř a vně firmy. A jak společnost rostla, nakonec investice předal novému kolegovi a dnes se plně věnuje jen PR.

 Kdo jsme a co děláme 

Jsme servisní organizace, která se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry. Řešíme veškeré požadavky ke spokojenosti svých partnerů. Poskytujeme jim IT systémy, obchodní a metodické fintech nástroje, právní a obchodní podporu nebo je propojujeme s finančními institucemi. Jsme firma o lidech ⇆ pro lidi.

 Jak to děláme 

Nemáme rádi neosobní korporátní styl řízení a pořád se považujeme tak trochu za pankáče. Máme rádi upřímnou komunikaci, jednáme bez obalu, upřímně a syrově. Umíme říct „ne“ i svým partnerům, když si to situace žádá. A v tom jsme v celém oboru finančního poradenství jedineční.

 A děláme to dobře 

Na trhu jsme 8 let a je to jízda. Z „garážové“ firmy o několika málo lidech jsme vyrostli ve dvojku na trhu. A stále k nám přicházejí nové a nové poradenské firmy, které s námi chtějí spolupracovat.

  • Na trhu od roku 2013

  • Nejrychleji rostoucí firma v segmentu

  • 60 zaměstnanců na centrále

  • Více než 1 000 poradců v síti

  • Téměř 1 mld. Kč hrubý provizní obrat v roce 2021

Vila a byt ve Vokovicích

Vila a byt ve Vokovicích

Sídlíme v krásných prostorách v Praze 6 – Veleslavíně kousek od metra Nádraží Veleslavín. Přestože cesta na metro, tramvaj nebo autobus trvá jen 5 minut, jsme blízko přírody. V obytném komplexu vlastníme nádhernou vilu a bytovou jednotku. K vile patří zahrada s terasou, kde v létě společně grilujeme nebo se tu sluní některý z psů, kteří tady s námi pobývají.

Co tě čeká, když se k nám přidáš? 

Představíme ti lidi

Představíme ti lidi ve firmě,
vše ti ukážeme a zaškolíme tě

Homeoffice

Když budeš potřebovat,
funguje u nás homeoffice

Zasvětíme tě do systému

Zasvětíme tě do přehledného a jasného systému následného odměňování

Dostaneš příležitost

Dostaneš příležitost pracovně růst, vedoucí pozice obsazujeme svými lidmi

4 týdny dovolené

4 týdny dovolené a navíc sick days

Samozřejmosti

Samozřejmostí je káva,
čaj a ovoce na pracovišti

Máš-li pejska

Máš-li pejska, je u nás vítán

Chceš nás ještě víc poznat?

Už nebudeme mluvit, podívej se na naše videa a bude ti jasné, co jsme za lidi :-)

Případně jsme na sítích 

Volná místa

Je to tak. Aktuálně nemáme žádné otevřené pozice. I tak můžeš chytit příležitost za pačesy.

Tady najdeš pozice, které teď potřebujeme obsadit.

Asistent/ka oddělení podpory

KOHO HLEDÁME
Rychle roste počet firem, o které se pečlivě staráme. Proto k sobě do party hledáme nové kolegy/ně na pozici ASISTENT/KA ODDĚLENÍ PODPORY.

Pokud rád/a komunikuješ, jsi týmový hráč, máš skvělou gramatiku a navíc zkušenosti ze světa financí, jsi ideální parťák do našeho týmu.

CO TĚ ČEKÁ

  • menší, ale mladý a kompaktním tým

  • denní komunikace s obchodními partnery a producenty

  • svědomité řešení jejich požadavků

  • komunikace v  rámci celé firmy

  • intenzivní práce v interním systému

KLAPNE TO, KDYŽ

  • orientuješ se ve finančně poradenském světě

  • rád/a komunikuješ, především po chatu, ale i telefonu a e-mailu

  • jsi pohodář/ka, problémy řešíš s klidnou hlavou, rozvážně a pečlivě

  • opíráš se o dobré organizační schopnosti, jsi zodpovědný/á a samostatný/á

  • máš středoškolské vzdělání a při práci používáš logické uvažování

  • baví tě práce s čísly a tabulkami

CO TI NABÍZÍME

  • super partu kolegů a práci, do které se budeš těšit

  • přehledný a jasný systém bonusového odměňování (navyšování platu po zkušební době, odměny za výkon)

  • intenzivní zaškolení do našeho byznysu, interních systémů a denní agendy

NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT

  • pracovat budeš v moderní vile se zahradou, kde se příjemně relaxuje, oslavuje i griluje

  • četné firemní akce (od zahradního grilování, po tematické party, až po adrenalinové teambuildingy nebo celofiremní pobyt u moře – naposledy na katamaránech v Chorvatsku)

  • posilnit se můžeš dobrou kávou, čajem nebo pravidelnou zásobou čerstvého ovoce

  • pracovní úvazek na HPP

Hledáš stabilní pracovní zázemí a náš inzerát tě oslovil, přijď se podívat k nám do vily a popovídat si. Hodně dáme na vzájemnou chemii! A když to mezi námi zajiskří, domluvit podmínky už bude jen formalita.

Těšíme se na tvoje CV :-)

P.S. Nástup ihned značka ideál!

ADRESA PRACOVIŠTĚ 

SAB servis s.r.o.
Suttnerové 814/17
160 00 Praha 6
Na mapě

Asistent/ka obchodního týmu

KOHO HLEDÁME

Rychle roste počet firem, o které se pečlivě staráme. Proto k sobě do party hledáme nové kolegy/ně na pozici ASISTENT/KA OBCHODNÍHO TÝMU.

Nemusíš mít mnoho zkušeností z oblasti financí, ani mnohaletou praxi v administrativě, všechno tě rádi naučíme. Nejdůležitější pro nás je tvoje chuť učit se, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost. Úsměv na tváři a pozitivní přístup je nezbytnou výbavou ideálního kandidáta.

CO TĚ ČEKÁ

  • práce v mladém a sehraném kolektivu

  • intenzivní práce v interním systému

  • kontrola a evidence zaslaných smluv a všech povinných příloh

  • vystavování intervencí

  • komunikace s našimi obchodními partnery (telefonicky, po e-mailu nebo na chatu)

  • svědomité řešení jejich požadavků

KLAPNE TO, KDYŽ

  • baví tě administrativa a komunikace s lidmi

  • jsi pohodář/ka, zvládáš řešit i více věcí najednou, a to s úsměvem na tváři

  • svědomitě dodržuješ nastavený kontrolní proces (kontrola a evidence obchodních smluv)

  • neděsíš se ani běžné administrativy (základy práce ve wordu, excelu, po zaškolení i v interním systému)

  • máš středoškolské vzdělání

  • jsi zodpovědný/á, pečlivý/á a spolehlivý/á

CO TI NABÍZÍME

  • super partu kolegů a práci, do které se budeš těšit

  • flexibilní pracovní doba (začátek i konec pracovní doby si nastavuješ sám)

  • přehledný a jasný systém bonusového odměňování (navyšování platu po zkušební době, odměny za výkon)

  • intenzivní zaškolení do našeho byznysu, interních systémů a denní agendy

NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT

  • četné firemní akce (od zahradního grilování, po tematické party, až po adrenalinové teambuildingy nebo celofiremní pobyt u moře – naposledy na katamaránech v Chorvatsku)

  • posilnit se můžeš dobrou kávou, čajem nebo pravidelnou zásobou čerstvého ovoce

  • čtyřnozí miláčkové jsou u nás vítáni

  • pracovní úvazek na HPP

Pokud máš chuť pracovat s lidmi a náš inzerát tě oslovil, přijď se k nám podívat do vily a popovídat si. Hodně dáme na vzájemnou chemii! A když to mezi námi zajiskří, domluvit podmínky už bude jen formalita.

ADRESA PRACOVIŠTĚ 

SAB servis s.r.o.
Suttnerové 814/17
160 00 Praha 6
Na mapě

Asistent/ka týmu evidence pohledávek

KOHO HLEDÁME

Rychle roste počet firem, o které se pečlivě staráme. Proto k sobě do party hledáme nové kolegy/ně na pozici PRACOVNÍK/CE ODDĚLENÍ REGISTRACE PARTNERŮ.

Nemusíš mít mnoho zkušeností z oblasti financí, ani mnohaletou praxi v administrativě, všechno tě rádi naučíme. Nejdůležitější pro nás je tvoje chuť učit se. Také je pro nás nesmírně důležitý tvůj přístup a energie, se kterou budeš řešit svěřené úkoly a komunikovat s našimi partnery.

CO TĚ ČEKÁ

  • práce v mladém kolektivu oddělení, které se zabývá provizemi a také správou pohledávek

  • telefonická a e-mailová komunikace s dlužníky (až 90% tvé pracovní doby)

  • telefonická a e-mailová komunikace s právním oddělením

  • vyhledávání informací o dlužnících v interním systému

  • reporting o výsledcích tvé práce na týmové poradě – jednou týdně

  • vzájemná zástupnost s kolegy

KLAPNE TO, KDYŽ

  • baví tě práce a komunikace s lidmi

  • jsi pohodář/ka, zvládáš řešit i více věcí najednou, a to s úsměvem na tváři

  • svědomitě dodržuješ nastavený kontrolní proces (evidence a kontrola dlužníků)

  • zvládáš běžnou administrativu (základy práce ve wordu, excelu, po zaškolení i v interním systému)

  • máš středoškolské vzdělání a při práci používáš selský rozum

  • jsi zodpovědný/á, pečlivý/á a spolehlivý/á

CO TI NABÍZÍME

  • u nás můžeš profesně stále růst!

  • držíme při sobě a chceme, aby tě práce bavila - nabídneme ti intenzivní zaškolení do našeho byznysu, interních systémů a denní agendy, a i další podporu na tvé kariérní cestě

  • flexibilní pracovní doba (začátek i konec pracovní doby si nastavuješ sám)

  • přehledný a jasný systém bonusového odměňování (navyšování platu po zkušební době, odměny za výkon)

  • super partu kolegů a práci, do které se budeš těšit

NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT

  • atraktivní a neformální prostředí v moderní vile se zahradou, kde se příjemně relaxuje, oslavuje i griluje

  • časté firemní akce (od zahradního grilování, po tematické party, až po adrenalinové teambuildingy nebo celofiremní pobyt u moře – naposledy na katamaránech v Chorvatsku)

  • kvalitní občerstvení a pravidelnou zásobou čerstvého ovoce

  • stabilní a pohodovou práci na HPP

Pokud máš chuť pracovat s lidmi a náš inzerát tě oslovil, přijď se k nám podívat do vily a popovídat si. Hodně dáme na vzájemnou chemii! A když to mezi námi zajiskří, domluvit podmínky už bude jen formalita.

ADRESA PRACOVIŠTĚ 

SAB servis s.r.o.
Suttnerové 814/17
160 00 Praha 6
Na mapě

Kdyby ti žádná neseděla, ale zaujali jsme tě, i tak pošli svůj životopis a naše personální ředitelka si s tebou domluví schůzku. Hodně dáme na vzájemnou chemii, a když to mezi námi zajiskří, určitě něco vymyslíme!

Dotazy? Volej, piš!

Renata Leflerová
leflerova@sabservis.cz
736 601 574

Nebo vyplň formulář dole a nahraj svůj životopis.
Pozice, na kterou se hlásíš, se jmenuje "příležitost".
Těšíme se!

Personální ředitelka

 Chci se potkat